MOTOR Ducati Desmosedici Stradale V4 - 90°, 4 valve pe cilindru, arbore cotit contrarotativ, distribuție desmodromică, racit cu lichid
CILINDREE 998 cc
ALEZAJ X CURSA 81x48,4 mm
COMPRESIE 14:1
PUTERE 160,4 kW (218 CP) @ 15.500 rpm
174 KW (237 CP)@15.500 rpm cu evacuare completă de curse*
CUPLU 111,3 Nm la 12.000 rpm
118 Nm la 12.250 rpm cu evacuare completă de curse*
ALIMENTARE Injectie electronica, injectoare duble pe cilindru, corpuri de accelerație eliptice complete Ride-by-Wire cu supape aerodinamice. Sistem de admisie cu lungime variabilă
TRANSMISIE
CUTIE DE VITEZE 6 trepte cu DQS EVO 2
TRANSMISIE SECUNDARA cu lant
AMBREIAJ Multidisc uscat cu comanda hidraulica, sistem servoasistat si anti hopping
CICLISTICA
CADRU tip grila din aliaj de luminiu cu rigiditate optimizată
SUSPENSIE FATA Furca upside down Ohlins NPX 25/30 complet reglabila, de 43 mm cu tratatament TiN
FRANA FATA 2 discuri semiflotante de 330 mm, etrier Brembo Stylema monobloc radial cu 4 pistonase si 2 placute, pompa radiala cu ABS Bosch Cornering Evo
FRANA SPATE Disc de 245 mm, etrier flotant cu 2 pistonase cu ABS Bosch Cornering Evo
DIMENSIUNI SI MASE
GREUTATEA LA GOL 172 kg
167 kg cu evacuare completă de curse*
INALTIME SA 850 mm
CAPACITATE REZERVOR 17 l
ECHIPARE DE SERIE
Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering EVO, Ducati Traction Control EVO 3, Ducati Wheelie Control EVO, Ducati Slide Control, Engine Brake Control EVO 2, Auto tyre calibration