MOTOR Desmosedici Stradale V4 la 90°, arbore cotit rotativ, distributie Desmodromica 4 valve pe cilindru, racit cu lichid
CILINDREE 1103 cc
ALEZAJ X CURSA 81x53,5 mm
COMPRESIE 14.0:1
PUTERE 153 kW (208 CP) @ 13.000 rpm
CUPLU 123 Nm @ 9.500 rpm
ALIMENTARE Injectie electronica, două injectoare pe cilindru
EVACUARE Toba din otel inoxidabil, cu iesiri separate din aluminium, catalizator cu 2 sonde lambda
TRANSMISIE
CUTIE DE VITEZE cu 6 trepte cu DQS
TRANSMISIE SECUNDARA lant, pinion 15; coroana 42
AMBREIAJ multidisc in baia de ulei, comanda prin cablu cu sistem de reducere a efortului si anti hopping
CICLISTICA
CADRU din aliaj
SUSPENSIE FATA Furca Showa BPF up side down de 43 mm complet reglabila (pentru S: furca Ohlins upside down de 48 mm complet reglabila)
JANTA FATA aliaj usor cu 5 spite de 3,50" x 17"
CAUCIUC FATA Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17
SUSPENSIE SPATE Progresiva cu monoamortizor Sachs reglabil. bascula monobrat din aluminiu (pentru S: Progresiva cu monoamortizor Ohlins complet reglabil)
JANTA SPATE aliaj usor cu 5 spite , 6,00" x 17"
CAUCIUC SPATE Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 200/60 ZR17
CURSA ROATA (ANT/POST) 120 mm/130 mm
FRANA FATA 2 discuri semiflotante de 330 mm, etrier Stylema monobloc Brembo M4.30 prindere radiala cu 4 pistonase, pompa radiala cu ABS Cornering EVO.
FRANA SPATE Disc de 245 mm, etrier cu 2 pistonase cu ABS BoschCornering EVO.
BORD display LCD
DIMENSIUNI SI MASE
GREUTATEA LA GOL 180 kg (178 kg pentru V4 S)
GREUTATEA LA PLIN 201,5 kg (197,5 kg pentru V4 S)
INALTIME SA 845 mm
AMPATAMENT 1.488 mm
UNGHI DE INCLINARE JUG 24,5°
AVANCURSA 100 mm
CAPACITATE REZERVOR 17 l
NUMAR LOCURI 2
ECHIPARE DE SERIE
Riding Modes, Power Modes, Ducati Safety Pack (ABS Bosch Cornering EVO + DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre Calibration.